БАТЬКАМ





УВАГА - повітряна тривога!!!





⚠️Постановою Кабінету Міністрів України від 13.09.2017 № 684 був затверджений Порядок ведення обліку дітей шкільного віку та учнів, який визначає, що у разі відсутності учнів, які не досягли повноліття, на навчальних заняттях протягом 10 робочих днів підряд з невідомих або без поважних причин навчальний заклад невідкладно надає відповідному територіальному органу Національної поліції та Службі  у справах дітей дані таких учнів для провадження діяльності відповідно до законодавства, пов’язаної із захистом їх прав на здобуття загальної середньої освіти. 

❗️Поважна причина відсутності учня на заняттях підтверджується відповідною медичною довідкою закладу охорони здоров'я або письмовим поясненням батьків (одного з батьків) учня чи інших законних представників (для учнів, які не досягли повноліття), або учня (для повнолітніх учнів). 

❗️Якщо здобувач освіти систематично пропускає заняття без поважної причини, а навчальний заклад не має інформації про те, де він знаходиться, то за законом батьків можна притягнути до адміністративної відповідальності (частини 1-4 статті 184 Кодексу України про адміністративні правопорушення). 

Такі справи розглядають на засіданнях суду. Штрафи за цією статтею є досить високими: на перший раз попередження або штраф 850 – 1700 грн., якщо протягом року повториться те саме, то штраф буде від 1700 до 5100 грн. (без урахування судового збору). 

❗️Батьки також несуть відповідальність за куріння дітьми цигарок, вживання  алкоголю, скоєння дрібних крадіжок, хуліганства та ін. Аналогічне покарання передбачене і для тих батьків, чиї діти скоюють діяння, що містять ознаки злочинів або інші адміністративні правопорушення у віці від 14 до 16 років. 

❗️Отже, навіть якщо заняття проводяться дистанційно💻, присутність дитини на уроках є обов’язковою, а контроль за цим покладається на батьків дитини. 

❗️❗️Відповідно до статті 55 Закону України «Про освіту», батьки зобов’язані сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання. 

❗️❗️Відповідно до ст. 53 Конституції України повна загальна середня освіта є обов’язковою. 

❗️Згідно зі ст. 150 Сімейного кодексу України батьки зобов’язані виховувати дитину в дусі поваги до прав та свобод інших людей, любові до своєї сім’ї та родини, свого народу, своєї Батьківщини, зобов’язані піклуватися про здоров’я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток, зобов’язані забезпечити здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, готувати її до самостійного життя. При цьому забороняються будь-які види експлуатації батьками своєї дитини. 

❗️Згідно з підпунктом 2 частини 1 статті 164 Сімейного кодексу України мати, батько можуть бути позбавлені судом батьківських прав, якщо вона/він ухиляються від виконання своїх обов’язків щодо виховання дитини та/або забезпечення здобуття нею повної загальної середньої освіти.



ЛЮБІТЬ СВОЇХ ДІТЕЙ💖

💓Не тому що, не через, а просто. От просто так, бо вони вибрали вас, бо ви для них космос, та який там космос – більше, ви мільйони космосів. Любіть, бо вони вас люблять всім своїм величезним серцем, вони вас люблять усміхненими і сумними, стомленими і бадьорими, злими і добрими. Любіть своїх дітей

💓Кажіть дітям, що вони важливі для вас.
Не тому що так кажуть психологи, а щоб ваші діти це знали, не для чогось, а просто. Просто так, бо вони насправді важливі. Може, не всі це розуміють, не всі бачать, але вони важливіші за всі оті зустрічі, розмови, писанину і читатину. Кажіть їм про це – вони мають знати!

💓Дозвольте дітям помилятися.
Не тому що так вони більше навчаться, не для того щоб вони були більш самостійні. Просто – це їхнє життя, маленьке, дитяче, але їхнє. У вас своє і помилки у вас свої... Не об'єднуйте, подаруйте дитині помилку!

💓Прислухайтесь до своїх дітей.
Не тому що так треба, чи, може, хтось так сказав. А тому що їхні проблеми не менш важливі, аніж ваші дорослі, і аж ніяк не дрібніші ніж ваші. І радості їхні не смішні, а справжні, і сльози теж найсправжніші. Прислухайтесь до них!

💓Не дивіться на дітей зверхньо.
Не тому, що вони ще маленькі. Тому, що вони теж люди, можливо, в них трохи менше знань із алгебри чи геометрії (а може і більше), проте душа їхня не менша, і почуття у них не підробні. Спочатку доростіть до їх рівня, а тоді можете доводити вищість.

💓Обіймайте своїх дітей.
Не тому, що це добре, а просто. Просто тому, що вони ростуть так швидко й невпинно, тому що ви їхня опора, тил, ви їхня впевненість. Обіймайте їх так, щоб завтра не шкодувати за втраченими обіймами, обіймайте так, щоб відчувати, пам'ятати.

💓Не обіцяйте чого не можете.
Не треба! Обман він обман для всіх, а надто для дітей. Повірте, вони пам'ятають що ви пообіцяли, вони вірять вам. Вірять так як не вірить ніхто – не розбийте довіру – занадто вже вона крихка, назад не зібрати!

💓Любіть своїх дітей. Не за чемність, слухняність, оцінки, а просто так. Вони вибрали вас, пам'ятайте і не розчаруйте їх!




ТЕРАПЕВТИЧНА КАЗКА ДЛЯ ДІТЕЙ, ЯКІ БОЯТЬСЯ СИРЕНИ🔊🐳

Десь дуже далеко у безмежному океані, де блакитні води купають в собі сонечко, глибоко-глибоко народився малесенький кит.

Але чомусь він дуже  боявся випливати на поверхню води.А кити ж інакше дихати не можуть.

Спочатку мама ділилась повітрям з ним. Але з часом китеня підросло, а випливати все- таки боялось.Мама-кит розказувала синочку, що коли воно випливе на поверхню, то зможе побачити безліч яскравих зірочок, красиві краєвиди островів та ще багато чого цікавого, але малюк все ж ніяк не погоджувався.Він просто дивився на безліч кораблів і човників, що пливли по воді.

Та одного разу китенятко почув щось незвичне - зверху,  сталася біда – маленький хлопчик, який пропливав поряд на кораблі, упав у воду, а ніхто із дорослих цього не помітив. Хлопчик кликав на допомогу, але через гучний рев мотора та шум хвиль його ніхто не чув. Китеня дуже хотіло допомогти хлопчикові, але не знало як це зробити і от раптом воно згадало, що колись мама йому розповідала про те, що кити можуть видавати найголосніший звук з-поміж усіх живих істот і вирішило, що допоможе врятувати хлопчика, покликавши на допомогу людей. Забувши про свій страх, воно піднялося на поверхню води, вдихнуло повітря і видало дуже-дуже голосний звук, який був схожий на сирену. Саме цей звук почули батьки хлопчика і зрозуміли, що маленьке китеня кликало їх на допомогу до їхнього синочка. Уже за хвилину хлопчика забрали на корабель і він не переставав дякувати маленькому китеняті за порятунок.

З того часу маленьке китеня вирішило, що стане рятувальником і в разі небезпеки буде повідомляти людей, своїм голосом.

Запитання для дитини, після прослуховування казочки:

🔹Що сталося з китеням?

🔹Чому ми тепер теж іноді чуємо сирену?

🔹Твоїм домашнім завданням буде намалювати китеня, впевнена, що ти впораєшся, а матуся може тобі допомогти)))

 

«Особливості емоційного розвитку учнів початкової щколи під час війни»

Стаття присвячена вивченню емоційного розвитку дітей молодшого шкільного віку під час війни. Перед вчителями та батьками стоїть завдання виховання стійкого емоційного стану дітей у різних ситуаціях.

Ключові слова: емоції, емоційний розвиток, емоційний стан.

Актуальність статті. Стаття присвячена вивченню емоційного розвитку учнів початкової школи під час війни. Проблема вивчення емоційного розвитку дітей належить до важливих проблем сучасної педагогічної науки. Аналіз літератури показав, що є цікаві розробки занять, які можна використовувати для розвантаження емоційного стану дитини з урахуванням життєвих ситуацій. Можна сказати, що дуже багато вчителів використовують різноманітні матеріали для того, щоб підтримати емоційний стан дітей у такий нелегкий час.

Мета даної статті. Вивчити складові емоційного розвитку дітей, які будуть допомагати педагогу правильно будувати роботу з дітьми.

Виклад основного матеріалу дослідження. Емоції – це основний місток, який пов’язує внутрішнє життя дитини з навколишнім світом. В умовах війни з російськими окупантами учні початкової школи стикаються з рядом психологогічних викликів та труднощів, які потребують уваги та підтримки з боку батьків та вчителів. Воєнні конфлікти створюють стресові ситуації, які негативно впливають на емоційний стан та навчання молодших школярів. Проте, аналіз особливостей та потреб молодших школярів в надскладних умовах війни є ключовим способом, щоб стабілізувати ситуацію та підтримати дітей під час воєнного конфлікту. Однією з основних потреб молодших школярів у воєнних умовах є потреба в безпеці та розумінні їх з боку дорослих. У цей період діти можуть відчувати тривогу, страх та відчуття небезпеки. Дуже важливим є з боку батьків та педагогів надати дітям емпатичну підтримку, що допоможе молодшим школярам зрозуміти власні почуття та змогти поділитися ними з дорослими [1].

Невід’ємною частиною підтримки молодших школярів під час війни є не тільки підтримка з боку батьків та вчителів, а й їх тісна співпраця між собою.

Педагоги та психологи мусять створити зв’язок із сім’ями та допомагати і, при потребі, надавати інформацію та консультації щодо психологічних потреб дітей та спільно шукати шляхи їх вирішення. Кожен учень, кожна дитина має свої власні та унікальні особливості, тому варто враховувати індивідуальний підхід до кожного школяра, особливо це важливо робити в умовах воєнного стану, коли діти страждають від стресу або психологічних травм. На допомогу педагогам у цій ситуації можуть прийти розробка індивідуальних навчальних планів, залучення додаткових ресурсів, що сприятимуть підтримці здоров’я та психічному благополуччю дітей [4].

Емоційний розвиток учнів початкової школи під час війни є складною та чутливою темою, оскільки конфліктні ситуації значно впливають на психічний стан дітей. Ось деякі особливості, які можуть спостерігатися:

Стрес і тривога: діти можуть відчувати постійний стрес через загрозу для себе, своїх рідних та близьких. Нестабільна ситуація, відсутність безпеки можуть спричиняти тривогу та страх.

Посттравматичний стресовий синдром (ПТСС): пережиті воєнні події можуть викликати у дітей ПТСС, що проявляється в нічних кошмарах, тривожних станах, відчутті паніки та інших симптомах.

Соціальна ізоляція: воєнна обстановка може призвести до зміни у соціальних зв'язках дітей. Вони можуть відчувати відчуження від своїх ровесників через страх і неспокій.

Психологічна втома: постійне напруження може викликати втому, навіть депресію у дітей, що проявляється у втраті інтересу до навчання, апатії та втомі.

Необхідність підтримки та допомоги: важливою частиною підтримки емоційного розвитку учнів є підтримка з боку родини, вчителів та психологів. Створення безпечного середовища, відкритість для вираження почуттів і емоцій допомагає дітям краще впоратися з емоційними труднощами.

Висновок. Як висновок можна сказати, що в умовах війни важливо враховувати індивідуальні потреби та особливості учнів початкової школи. Забезпечення повноцінного розвитку та навчання дітей в умовах воєнного конфлікту можливе тільки за допомогою індивідуального та чутливого підходу.

Отже, воєнна ситуація суттєво впливає на емоційний розвиток учнів початкової школи, тому важливо забезпечити їм підтримку та захист в цей непростий час.

Для допомоги учням початкової школи під час війни важливо створити сприятливе психосоціальне середовище, яке включає підтримку вчителів, психологічну допомогу та можливості для вираження емоцій. Важливо також забезпечити доступ до необхідних ресурсів для здійснення безпечного і стабільного навчання.

До уваги дітей та батьків!!!

Увага! Небезпека в інтернеті
Батьки, будьте пильні. Кіберполіція викрила групу в ВКонтакте, в якій дітей доводять до самогубства. Департамент кіберполіції Національної поліції України виявив у соціальній мережі ВКонтакте небезпечну групу, в якій дітей доводять до самогубства. Згідно з повідомленням на сайті відомства, адміни групи схиляють дитину до виконання завдань (квестів), причому практично всі завдання передбачають нанесення дитині власноруч каліцтв або заподіяння болю. Всі ці «квести» в обов’язковому порядку знімаються на відео. Фанати подібних спільнот називають себе «китами». Такі суїцидальні спільноти називаються «Море китів» і «Тихий дім».
У їхніх прихильників на особистих сторінках зображені відео або малюнки з літаючими китами. Нелюди, що організували цю систему, працюють наступним чином. Адміністратор групи схиляє дитину до виконання завдань (квестів), причому практично всі завдання передбачають нанесення дитині каліцтв або заподіяння болю. Всі ці «квести» в обов’язковому порядку знімаються на відео. Коли адміністратор групи впевнений в тому, що дитина готова до самогубства, створюється аудіо з музикою, в якому дитина виступає в головній ролі, та оговорюються усі її проблеми, які вона озвучила «провіднику». Єдиний вихід із усіх проблем, який озвучується в цьому «творі», - вчинити самогубство. Перед цим дитина слухає аудіозапис, та робить останній крок. Відеозаписи, в подальшому, продаються в мережі Інтернет, або в Darknet. У зв’язку з цим, батькам для того, щоб не допустити потрапляння дітей у такі групи, рекомендується приділяти більшу увагу психологічному стану дитини та: 1) Перевіряти шкіряні покриви дитини на наявність пошкоджень та, в разі їх виявлення, з’ясовувати обставини, за яких вони з’явилися. Особливу увагу звертати на пошкодження різного роду в формі кита. 2) Перевіряти акаунти дитини в соціальних мережах, та групи до яких входить акаунт. Перевіряти вміст спілкування в приватних чатах. 3) Звертати увагу на коло спілкування дитини. 4) Намагатися зайняти вільний час дитини спортивними або культурними секціями. 5) Обов’язково контролювати те, які фото й та відеофайли знаходяться в гаджетах дитини. 6) Встановлювати функцію «батьківський контроль» на всіх гаджетах дитини. Тому, при виявленні таких груп самостійно, просимо негайно повідомляти до кіберполіції (https://www.cybercrime.gov.ua (цілодобово), телефон гарячої лінії (044) 374-37-21 (з 8:45 до 19:30 в робочі дні)) та до адміністрації соцмережі у якій було виявлено групу.
Джерело: https://www.cybercrime.gov.ua/16-novosti/185-uvaga-batki-sujitsidalna-grupa#news © Сайт Департаменту Кіберполіції України - https://www.cybercrime.gov.ua




Порядок використання мобільних телефонів під час навчально-виховного процесу

До уваги батьків!

Згідно наказу директора школи від 04.09.2023

 «Про користування мобільними телефонами під час навчально-виховного процесу» вироблено

 

ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕЛЕФОНІВ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

·         Суворо заборонено використання мобільних телефонів під час навчально-виховного процесу в школі.

·         Під час уроків, виховних годин чи позакласних заходів, а також під час перебування в шкільній бібліотеці необхідно вимикати або переводити телефон у режим «без звуку».

·         Під час проведення уроків чи інших заходів мобільний телефон не повинен знаходитися на робочому місці.

·         Якщо ж ця заборона буде порушена, то вчитель має право вилучити телефон і повернути його батькам учня.

·         Терміново зв'язатись з кимось по телефону можна тільки під час перерви.

·         Не залишати без догляду мобільний телефон, навіть коли ненадовго залишаєте своє робоче місце.

·         Відповідальність за збереження мобільних телефонів адміністрація та педагогічний колектив НВК не несе.

·         У випадку крадіжок мобільних телефонів дирекція та вчителі не вживають жодних заходів щодо їх пошуку.

·         Заборонено фотографувати мобільним телефоном, робити звукові записи або ж знімати ним відео - як під час перерв, так і під час уроків, виховних годин.

·         Не використовувати чужі мобільні телефони в своїх цілях та повідомляти їх мобільні номери третім особам без дозволу.

Для батьків

Немає коментарів:

Дописати коментар

З 16 до 24 березня в Україні триває Національний тиждень читання поезії. Тема тижня поезії 2024 – ДІМ. Гаслом став рядок із вірша сучасної у...